Često postavljana pitanja
Da li je recepcija non stop otvorena
Recepcija hotela radi 24h.
Šta je sve uključeno u cijenu?
U cijenu boravka uključen je doručak na bazi švedskog stola, besplatno parking mjesto u garaži hotela, korištenje bazena i saune.
Da li je moguće poručivanje hrane i pića u apartmanu?
Da, dozvoljeno je poručivanje hrane u apartmanu.
Da sli svi apartmani imaju tuš kabinu?
Da, svi apartmani u hotelu imaju tuš kabinu.
Da li je smještaj za djecu besplatan?
Djeca do 12 godina mogu boraviti besplatno u našem hotelu.
Da li hotel ima krevetac za bebe?
Da. Dječiji krevetac pripremićemo bez dodatnih troškova uz preporuku da se najavi potreba za istim u momentu pravljenja rezervacije.
Da li hotel nudi uslugu pranja veša?
Da. Cjenovnik za usluge hotelskog vešeraja nalazi se u apartmanu.
Da li postoji stolica za bebe u hotelu?
Da. Pripremićemo stolicu bez dodatnih troškova uz preporuku da se najavi potreba za istom u momentu pravljenja rezervacije.
Da li imate restoran?
U hotelu ne, ali u sklopu Krušo grupacije posluju dva ugostiteljska objekta na samoj obali mora. Konoba Krušo i Beach klub Raffaelo u kojima možete uživati u raznim delicijama. Našim gostima obezbijeđena su premium mjesta kada se rezervacija napavi posredovanjem recepcije hotela.
Kada se poslužuje doručak?
Doručak se servira od 07:00-10:00h
Šta se sve nudi za doručak?
Doručak je na bazi švedskog stola. Postoje na upit ala kart opcije.
Da li za doručak imate vegetarijanske i veganske opcije?
Da. Svakog dana serviramo jela za vegetarijance i vegane.
Kada je prijava (do koliko sati) ?
Apartman gost može koristiti od 15 časova na dan dolaska. Rezervacija će biti validna do 00:00 nakon čega će biti obrisana iz sistema.
Koja dokumenta su potrebna na prijavi?
Da bi se gost prijavio, mora posjedovati lična dokumenta - ličnu kartu ili pasoš. Ukoliko je državljanin Crne Gore, prijava je moguća i uz vozačku dozvolu.
Do kada je odjava?
Da bi novi gosti pravovremeno dobili svoj apartman, hotel morate napustiti najkasnije do 12h. Ukoliko gost želi produžiti svoj boravak nakon 12h, spram dostupnosti, moguće je izvršiti doplatu za kasnu odjavu.
Da li hotel ima lift?
Da, hotel ima lift.
Da li postoji wi-fi?
Besplatan brzi internet dostupan je u cijelom hotelu, kako u apartmanima, tako i u restoranskom dijelu i zajedničkim prostorijama. Da biste koristili Wi-Fi potrebno je pitati na recepciji za pristupnu šifru.
Da li je dozvoljeno pušenje u hotelu?
Pušenje je zabranjeno u svim smještajnim jedinicama. Pušenje je dozvoljeno na sobnim balkonima i restoranskoj terasi.
Da li hotel posjeduje parking?
Hotel posjeduje otvoreni i zatvoreni parking (garažu). Usluge korištenja parking prostora se dodatno ne naplaćuju.
Mogu li rezervisati parking mjesto u garaži i da li se to plaća?
Svakako da je preporučljivo unaprijed najaviti potrebu za ovom uslugom. Usluge parkinga se ne naplaćuju.
Da li su dozvoljeni ljubimci?
Kućni ljubimci nisu dozvoljeni.
Kada treba da platim za boravak u hotelu?
Tačan vremenski period u kom plaćate smještaj plaćate u zavisnosti od tarife po kojoj ste napavili rezervaciju. Postoje: Standard tarifa (fleksibilna otkazna politika) i u zavisnosti od vremenskog perioda godine, plaćanje je potrebno obaviti 7 ili 14 dana prije dolaska i Tarifa bez mogućnosti povraćaja novca koja je uvijek povoljnija i plaćanje se vrši u momentu pravljenja rezervacije.
Kakva je politika otkazivanja?
Ukoliko ste smještaj rezervisali i odabrali tarifu “fleksibilna otkazna politika” tada , u zavisnosti od perioda godine, 7 ili 14 dana pred dolazak možete bez troškova otkazati rezervaciju. Ukoliko ste smještaj rezervisali i odabrali tarifu “bez mogućnosti povraćaja novca” tada hotel zadržava sredstva u iznosu od 100% uplaćenog iznosa.
Koje platne kartice prihvatate?
Prihvatamo plaćanja sljedećim kreditnim karticama: Visa, Master Card & American Express.
Da li mogu dobiti povrat novca ukoliko se ne pojavim na dan rezervacije?
Ne, gostu koji se ne pojavi biće naplaćen 100% iznos.
Ako boravim kraće naplaćuje li se cjelokupan boravak ili samo stvarno trajanje boravka?
Ukoliko izmjena nije napravljena na vrijeme, biće naplaćen kompletan iznos. Svakako je moguće da u dogovoru sa menandžmentom bude i drugačija odluka.
Da li kod tarife early booking moram unaprijed uplatiti sredstva?
Da. Tarifa early booking uplaćuje se pri kreiranju rezervacije.
Ko i kada tereti moju karticu?
Hotel je odgovoran za terećenje Vaše kartice.
Da li mogu da izmijenim rezervaciju?
U zavisnosti od raspoloživosti apartmana, možete izmijeniti rezervaciju.
Mogu li izvršiti rezervaciju bez kreditne kartice?
Podaci o vašoj kreditnoj kartici su potrebni jer garantuju vašu rezervaciju. Hotel može unaprijed autorizovati datu kreditnu karticu u svrhu garancije vaše rezervacije. Neovlašćena kreditna kartica, pogrešan broj ili kartica dovešće do otkazivanja vaše rezervacije, a ponovna rezervacija će zavisiti od dostupnosti cijena i soba. Svakako da rezervaciju možete napraviti korištenjem bankovnog transfera.
Zašto je moja kartica terećena?
Razlozi mogu biti sledeći: - autorizacija sredstava – tokom ovog potupka prijevremeno se blokiraju sredstva sa računa. Iznos može biti pun ili djelimičan i biće odblokiran, odnosno realizovan pri odlasku iz hotela - deposit ili plaćanje unaprijed prilikom rezervisanja smještaja
Koje valute primate?
Oficijalna valuta u Crnoj Gori je euro. Keš plaćanja možemo prihvatiti samo u lokalnoj valuti.
Da li imate obezbijeđen prevoz do hotela?
Da. Ukoliko Vam je potreban prevoz sa aerodroma ili autobuske stanice, molimo da kontaktirate našu recepciju. Ova usluga se dodatno naplaćuje.
Da li hotel ima svoju plažu?
Da, hotel ima svoju privatnu plažu – beach club Raffaelo, kapaciteta do 200 ležaljki. Uz predivnu pješčanu plažu posluju i lounge bar, plažni bar i restoran . Mjesto je savršeno za cjelodnevno opuštanje na moru.
Koliko je plaža udaljena od hotela?
Svega 250 m je udaljenost hotela od plaže.
Da li se naplaćuje ulazak na plažu?
Ne, ulazak na našu plažu se ne naplaćuje.
Da li su ležaljke i suncobrani na plaži besplatni ako smo gosti hotela?
Ne. Za goste hotela obezbijeđen je premium pristup plaži, ali zbog poslovanja na dvije različite lokacije, prinuđeni smo da vršimo naplatu plažnog mobilijara jer bi u suprotnom kršili aktuelan zakon koji se odnosi na vođenje poreske politike. Našim gostima omogućeno je besplatno korištenje ležaljki I suncobrana na bazenu hotela.
Da li su kuhinje kompletno oprijemljene?
Da. Kuhinje u hotelu su oprijemljene svim potrebnim aparatima kao i posudjem.
Da li je dozvoljeno kuvanje u kuhinji? Mogu li da spremam šta želim?
Da, dozvoljeno je kuvanje i spremanje u kuhinji.
Da li je dozvoljeno unošenje hrane, namirnica iz marketa?
Da, dozvoljeno je unošenje hrane u hotel.
Da li se u blizini hotela nalaze marketi?
Da, u neposrednoj blizini, na oko 300m udaljenosti, nalaze se najbliži marketi.
Da li je potrebno nositi sopstvene peškire i posteljinu?
Nije potrebno nositi peškire i posteljinu jer je to obaveza hotela da obezbijedi.
Da li dozvoljavate nošenje hotelskih peškira na plažu?
Ne. Peškiri su obezbijeđeni na plaži odnosno na bazenu hotela.
Koliko se često mijenjaju peškiri i posteljina u apartmanu?
Peškiri se mijenjaju svakodnevno, a posteljina u zavisnosti od dužine boravka, kao i na zahtjev gosta.
Da li u kupatilu imate bade mantile?
Da, svaki apartman ima bade mantile.
Da li mogu sam/a da čistim apartman? (ne volim da mi iko ulazi, želim privatnost)
Gosti imaju mogućnost da na vrata sobe stave oznaku NE UZNEMIRAVAJ. Pravilo hotela je da ova oznaka može stajati najduže 24h, nakon čega HOTEL zadržava pravo da iz bezbjednosnih razloga i sigurnosti gosta, uđe u sobu i provjeri opšte stanje. Dakle, možete sami pospremiti apartman, ali hotelsko osobl
Koliko često se čiste apartmani?
Čišćenje apartmana obavlja se jednom dnevno.
Šta ako mi se ne dopada apartman koji sam rezervisao?
U zavisnosti od dostupnosti, gostima je moguće (ali ne i obavezujuće) izaći u susret i izvršiti premještaj u drugi apartman uz eventualnu doplatu ukoliko se radi o visočijoj kategoriji apartmana. Na našem sajtu i na svim kanalima prodaje istaknute su detaljne fotografije svih smještajnih jedinica te savjetujemo cijenjenim gostima da temeljno pregledaju fotografije i pročitaju opise apartmana prije nego što izvrše rezervaciju kako bi izbjegli neugodnu situaciju.
Da li je u blizini hotela doktor, dom zdravlja, bolnica, apoteka?
Da, u neposrednoj blizini hotela nalazi se Dom zdravlja, Hitna služba, i apoteka. Bolnica je takodje blizu.
Koliko ste udaljeni od aerodroma?
Od aerodroma Ćilipi (Dubrovnik) – 27,2 km potrebno je oko 35 minuta vožnje Od aerodroma Tivat – 23,2 km potrebno je oko 1h vožnje Od aerodroma Podgorica – 108 km potrebno je oko 2 sata i 30 min. vožnje (vremensko trajanje zavisi od gužve na putevima, istaknuto je potrebno vrijeme u normalnim uslovima)
Da li je hotel pod video nadzorom?
Da, hotel je pod video nadzorom.
Da li hotel pruža usluge concierge?
Da, naš posvećen i uvijek pripravan tim je tu da sve Vaše ideje sprovede u djelo u najkraćem mogućem roku.
Imamo li na raspolaganju dodatni ležaj?
Ne, hotel ne nudi mogućnost dodatnog ležaja. U apartmanima već postoji sofa koju je moguće rasklopiti i tada se dobijaju 2 dodatna mjesta za spavanje.
Postoji li mogućnost organizovanja izleta?
U našem hotelu gosti mogu zakazati turističke obilaske. Dovoljno je da se obrate našoj recepciji. Možete zakazati privatan ili grupni izlet. Privatan izlet biće kreiran u skladu sa Vašim željama i biće u potpunosti personalizovan i realizovan od strane tima našeg hotela, dok takođe nudimo i grupne aranžmane koji će biti realizovani od strane tur operatera sa kojim sarađujemo.
Da li postoji sef u apartmanu?
Da. Svaki apartman ima sef.
Da li je omogućen pristup osobama sa invaliditetom?
Da. Omogućen je pristup u svim prostorijama.
Da li u kupatilima imate fen za kosu?
Da, u kupatilima imamo fen za kosu.
Da li na terasama imate žice za sušenje veša?
Da, na terasama imamo plastične pokretne sušače za veš.
Da li je dozvoljeno ponijeti peglu?
Naš hotel u vešeraju ima peglu i gost je može dobiti u svakom trenutku, tako da je nije potrebno nositi.
Da li imate dasku za peglanje u hotelu?
Da, imamo dasku za peglanje veša.
Da li piće koje se nalazi u frižideru plaćam?
Da. Cjenovnik mini bara nalazi se u kuhinji u apartmanu.
Koju kozmetiku hotel koristi?
Hotel koristi poznati svjetski brend “Rituals”
Šta se dešava ako izgubim ključ od apartmana?
Zaposleni na recepciji riješiće Vaš problem. Preporučujemo da ključ odnosno karticu ostavite na recepciji hotela kako bi bili sigurni da neće biti izgubljen.
Ako slučajno nešto polomim ili oštetim da li ćete mi naplatiti štetu?
Ukoliko je tokom boravka došlo do eventualne štete inventara, hotel ima pravo da naplati kompletnu štetu od strane osobe koja je odgovorna za istu.
Da li imate satelitski program na tv-u?
Da, svi naši apartmani imaju TV sa satelitskim programom.
Ima li hotel kućni red?
Da, kućni red nalazi se u štampanom izdanju u svim apartanima kao i na našem sajtu.
Da li je dozvoljeno unošenje oružja u hotel?
Ne. Nije dozvoljeno unošenje oružja u hotel.
Da li u apartmanu imamo prostor za prtljag?
Da, postoji prostor za odlaganje prtljaga.
Da li hotel ima bazen?
Da. Na krovu hotela nalazi se bazen sa barom i saunom. Mogu ga koristiti samo gosti hotela.
Da li svaki apartman ima pogled na more?
Ne. Nemaju svi apartmani pogled na more.
Da li svaki apartman ima svoj klima uredjaj?
Da. Svaki apartman ima svoj klima uređaj.
Postoji li mogućnost da u vašem restoranu (konobi Krušo) uplatimo ručak I večeru?
Generalno je politika kuće takva da se u konobi Krušo usluživanje vrši po ala kart sistemu – svakako da to nije izričito pravilo i da je moguće doći do odstupanja ukoliko je dogovoreno drugačije sa našim menandžmentom (pretežno se čini ustupak kada su u pitanju grupne posjete).
Da li u apartmanima imate radni sto?
Svi apartmani izuzev studio apartmana u spavaćoj sobi imaju radni prostor odnosno sto.
Da li je sofa u dnevnom boravku komotna za spavanje 2 osobe?
Da. Sofa je izuzetno udobna i komotna za 2 osobe.
Da li u hotelu mogu kupiti kozmetiku za sunčanje?
Da. Na recepciji možete pogledati koju kozmetiku nudimo.
Da li u hotelu mogu iznajmiti brod?
Da. Moguće je iznajmiti različite kategorije plovila – startujući sa ponudom glisera, završivši sa brodovima dužine preko 30 metara.
Da li u hotelu mogu iznajmiti automobil?
Hotel ne posjeduje svoj vozni park za rentiranje, ali ima saradnika koji može omogućiti vozilo prema vašem zahtjevu.
Da li u hotelu imate frizerski i kozmetički salon?
U hotelu nemamo svoj frizerski niti kozmetički salon, ali naš tim može preporučiti I zakazati termin u nekom od salona sa kojima imamo saradnju.
Da li u hotelu može da se parkira turistički autobus ?
Na parkingu hotela moguće je prihvatiti kombi I mini bus, dok za turistički autobus kapaciteta do 60 putnika nema dovoljno prostora, ali parking možemo obezbijediti u blizini hotela bez dodatnih troškova.
Koje opcije plaćanja nudi hotel?
- hotel prihvata gotovinsko plaćanje u eurima - hotel prihvata kreditne kartice Visa, Master card i American Exspres - hotel prihvata plaćanje putem transfera
Kako mogu da izvršim plaćanje iz inostranstva?
Plaćanje iz inostranstva vrši se u eurima u bilo kojoj banci a na osnovu predračuna ili instrukcija za plaćanje koje Vam šaljemo na e-mail. Nakon uplate potrebno je da nam pošaljete SWIFT kao dokaz o uplati.
Šta ako mi ukradu stvari iz apartmana?
Za vrijedne stvari na raspolaganju je sef koji se nalazi u apartmanu. Hotel ne preuzmima odgovornost u slučaju krađe ili eventualnog gubitka dragocjenosti van hotelskog sefa.
Koja je razlika između studija i apartmana?
Studio je apartman koji u jedinstvenom prostoru ima krevet za spavanje, kuhinju i trpezarijski sto za ručavanje. Dakle radi se o jednoj prostoriji. Apartman po pravilu ima izdvojenu spavaću sobu od ostalih prostorija. U našem hotelu ima 15 apartmana i 1 studio.
Mogu li promjeniti valutu na recepciji?
Hotel nema mjenjačnicu na recepciji.
Koliko je hotel udaljen od Kotora i Budve?
Udaljenost hotela od Kotora je 43,4 km. Potrebno je oko 1h vožnje Udaljenost hotela od Budve je 44,3 km. Potrebno je oko 1h i 30 min. vožnje (vremensko trajanje zavisi od gužve na putevima, istaknuto je potrebno vrijeme u normalnim uslovima)
Ukoliko prilikom boravka u hotelu postoje neki problemi, kome mogu da se obratim?
Tokom boravka u hotelu recepcija vam stoji na usluzi 24h za sve informacije i pomoć koju trebate.
Da li mogu kupiti poklon vaučer za boravak u Vašem hotelu?
Da. Postoje personalizovani poklon vaučeri kojima možete iznenaditi dragu osobu ili poslovnog saradnika u svim pilikama.
Ukoliko prilikom boravka u hotelu postoje neki problemi, kome mogu da se obratim?
Tokom boravka u hotelu recepcija vam stoji na usluzi 24h za sve informacije i pomoć koju trebate.
Da li mogu kupiti poklon vaučer za boravak u Vašem hotelu?
Da. Postoje personalizovani poklon vaučeri kojima možete iznenaditi dragu osobu ili poslovnog saradnika u svim pilikama.
Da li imate promotivne pakete?
Postoje razni pomotivni paketi aktuelni u različitim periodima godine (izuzev juna, jula i avgusta).
Da Ii je moguće zakupiti cijeli hotel (buy-out)?
Da moguće je, kako na kraći tako i na duži rok.
Da Ii je moguće napraviti zabavu u lobiju hotela?
Zbog poštovanja kućnog reda hotela to nije moguće. Ukoliko je u pitanju zakup kompletnog kapaciteta, moguće je napraviti individualan dogovor sa menandžmentom.
Da Ii na krovu hotela ima restoran pored bazena otvoren za posjetioce koji nisu gosti hotela?
U ovom momentu nema restoran ni za goste ni za posjetioce.
Da li se korištenje saune i bazena posebno naplaćuju?
Ne. Korištenje saune i bazena uključeno je u cijenu smještaja.
Da li u sobama ima besplatno piće dobrodošlice?
U svim sobama dostupni su flaširana voda, čajevi i kafa koji se ne naplaćuju dok se konzumiranje ostalih proizvoda dodatno naplaćuje prema istaknutom cjenovniku mini bara.
Da li mi možete pomoći u organizovanju iznenađenja za voljenu osobu?
Naš tim Vam garantuje posvećenost i aktivno učešće u pripremama svih vrsta iznenađenja.
Da li hotel ima teretanu?
Hotel nema svoju teretanu, ali postoji teretana u blizini hotela.
Da li na krovu hotela mogu organizovati vjeridbu ili vjenčanje?
Moguće je napraviti dogovor za organizovanje vjenčanja sa pogledom na hercegnovski zaliv.
Da li je bazen moguće koristiti tokom cijele godine?
Bazen nije moguće koristiti tokom cijele godine radi vremenskih uslova te će u zimskom period bazen biti zatvoren.
Da li postoji starosna granica za boravak na bazenu?
Starosna granica ne postoji, svi uzrasti su dobodošli, ali Vas molimo da budete oprezni kada Vaši mališani borave na bazenu.